Sunday 12 August 2012

Starter

Assalamualaikum & salam sejahtera.. Hari ni aku mula menulis blog..lagiii...hehe. Bukan tak pernah buat blog.. tapi sebenarnya dah buat banyak kali cumanya tak ada yang kekal sebab aku nih jenis yang malas nak mengarang. Tapi sejak dua tiga menjak nih...terfikir hati ni memerluka teman...bukan aku xda kawan-kawan tp kadang-kadang tak semua hal kita boleh berkongsi..nanti dah jadi macam buka pekung di dada plak. Terfikir jugak nak mula tulis diari tapi nanti jenuh kematu tangan...so, apa kata gunakan kemudahan teknologi yang ada ni...gunakan blog sebagai e-diary..Hopefully, dengan adanya blog ni, hati aku berteman...walaupun komunikasi satu hala...tapi sekurang-kurangnya ada tempat untuk hati aku meluahkan rasa yang terbuku...~dupits

No comments:

Post a Comment